reklama

JE TO MOZNÉ , CI NIE??

Zeby sa dalo zarabat na Internete?

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Nuz, nez sa rozpísem a zeditujem novsie clanky o tejto tematike, chcel by som tu na zaciatok dat záujemcom iba jednú radu. Vsetky zaciatky sú moc tazké, a tak ako i v kazdodennom podníkaní v hocijakom obchode, je potrebné a dolezité zvázit si vsetky otázky týkajúce sa násho podnikania. Otázky , co znamenajú vsetko "PRE" a vsetko "PROTI"! Ja osobne som sa touto témou zacal váznejsie zapodievat v posledných dvoch rokoch minulého storocia! Po veceroch a nociach som stahoval najprv vsetky clánky rozných programov, natlacil som si ich, a tak som zacal cítat a cítat, samozrejme základy aglictiny mi pomohli , v mojich prvých mesiacoch, a tak sa nakoniec postupom casu moje cítanie premiestnilo priamo prostredníctvom obrazovky, pretoze uz som v tých casoch zkontratoval tri sluzby po kabli: a to Internet po kábli, telefónnu linku a tiez kabelovú televíziu s viac nez 50 kanálmi.
V mojej práci, kde som séfom produkcie sa mi darilo vdaka mnohým zákazkam, takze moj plat bol na tunajsie pomery dobrý a mohol som si dovolit zkontratovat tieto hore spomínané sluzby!

Pokracovanie co nevidiet...
adios, luckyteam

Pavol Vízner

Pavol Vízner

Bloger 
  • Počet článkov:  2
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som rodákom z Topolcian .Osud ma zavial az za "Velkú Mláku".Zijem vyse 20 rokov na juznej pologuli, na samom konci sveta, ako to tu nazyvaju domorodci, takisto vedzte, ze pupok sveta (Velkonocný ostrov) Rapa Nui patrí tejto krajine, ako aj ostrovy Robinsona Crusoa (inác Ostrovy Juana Fernandeza) Zoznam autorových rubrík:  Zárobkovo-cinné programyBezné zprávickyZáujimavosti vseobecneSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu